AMZ Szamotuły to producent kołder i poduszek, których jakość znana jest nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Wyznawane przez polską firmę wartości stały się podwaliną nowo nawiązanej współpracy z Pho3nix GVT Team.
Choć sezon 2023 jeszcze oficjalnie się nie rozpoczął, już zapisuje się w historii tego klubu jako jeden wyjątkowych. Obchodzący w tym roku 10-lecie team nie tylko zrezygnował z błękitu, który wyróżniał zawodników GVT w peletonie, ale także zmienił nazwę, pozyskując sponsora tytularnego. Wszystko to sprawia, że zawodnicy i trenerzy łapią coraz więcej wiatru w kolarskie i triathlonowe żagle. Poszerzające się grono partnerów, do którego dołącza teraz AMZ Szamotuły, również się do tego przyczynia.
– To już dekada, odkąd nasi zawodnicy ścigają się o jak najlepsze lokaty na trasach triathlonowych i kolarskich. Zmieniamy nazwę oraz barwy, ale duch sportowy oraz motywacja pozostają niezmienne – mówi Zbigniew Gucwa, trener i dyrektor sportowy Pho3nix GVT Team. – Podobnie jak nasze zaangażowanie w realizację szeregu projektów sportowych, jak choćby Pho3nix Academy, która pozwala nam zaszczepić w młodym pokoleniu zdrowe nawyki oraz pokazać, że sport przynosi wiele korzyści. Aktywny tryb życia nie tylko przekłada się na zdrowie, ale także na nawiązywanie nowych znajomości, wzmacnianie poczucia własnej wartości, a przede wszystkim jest świetną zabawą. Nie każdy uprawiający sport od najmłodszych lat musi stać się zawodowych sportowcem. Wspieramy w aktywności fizycznej dzieci i młodzież niezależnie od ich sportowych ambicji. Pokazujemy im różne ścieżki, które prowadzą do regularnego uprawiania sportu – podkreśla.
Cele i wartości, które przyświecają zespołowi od początku działalności, nie pozostały niezauważone. To właśnie one pozwoliły zbudować solidny grunt do nawiązania współpracy z nowym partnerem. AMZ Szamotuły, polska firma specjalizująca się w produkcji poduszek i kołder, znana jest nie tylko z wysokiej jakości produktów, lecz także wspierania środowiska sportowego.
– Cieszymy się, że dołączyliśmy do partnerów Pho3nix GVT Team. Misja, która stoi za projektem Pho3nix Fundation oraz klubu jest zbieżna z naszymi wartościami — mówi o nowo nawiązanej współpracy Przemysław Zabel, właściciel AMZ.
– Zależy nam na tym, by marka AMZ utożsamiana była z pozytywnym przekazem. Wierzymy w świat, w którym sport i aktywność są integralną częścią rozwoju osobistego młodych ludzi budującą poczucie celu, dążenia do niego i stwarzania możliwości, które są wzmacniane na przestrzeni pokoleń.
Podobnie jak AMZ przeszedł z pokolenia na pokolenie, tak i my — jako sportowcy amatorzy — ducha sportu przekazujemy młodszemu pokoleniu. Ponieważ AMZ jest marką globalną, liczymy na to, że międzynarodowe aspiracje wspomnianego projektu przyczynią się do jeszcze większej jej rozpoznawalności — dodaje Marcin Tomczak, dyrektor marketingu AMZ oraz strateg w agencji marketingowej Tomczak | Stanisławski.
Poszerzające się grono partnerów Pho3nix GVT Team to także dowód na to, że przez dekadę istnienia prowadzona przez Zbigniewa Gucwę grupa wypracowała markę rozwojowego zespołu, który nie boi się wyzwań i stawia sobie ambitne, nie tylko sportowe cele. Przygotowania do czekającego zawodników klubu sezonu już w listopadzie ruszyły pełną parą. – Wierzę, że teraz, mając takie wsparcie, dowiedziemy, iż sport to nie tylko medale i rekordy. To również sposób na to, by zmienić swoje życie — podkreśla Zbigniew Gucwa.