Trening aerobowy z elementami stretchingu dynamicznego

Trener: Paweł Brodziak
Czas trwania: 30 min

Trenuj z CITI Handlowy

Paweł Brodziak zaprasza na wspólny trening ogólnorozwojowy!

Przysiady bułgarskie

Przysiad bułgarski opiera się na ruchu jednostronnym, a tym samym umożliwia wyrównanie dysproporcji pomiędzy prawą i lewą stroną. Ćwiczenia unilateralne (jednostronne) kojarzą się najczęściej z utrudnieniami oraz większą pracą, jakie trzeba w nie włożyć – w trakcie serii wykonujesz dwa razy tyle powtórzeń, co w przypadku pozycji całościowych (po jednym na stronę) wiąże się to ze zwiększonym wydatkiem energetycznym. Z tego powodu często pomija się je w planach treningowych.

[TS_VCSC_HTML5_Video video_mp4_source=”false” video_mp4_remote=”https://gvttraining.pl/wp-content/uploads/2020/05/CITI_PRZYSIADY_BUŁGARSKIE.mp4″ video_webm_source=”false” video_ogg_source=”false” content_lightbox=”true” video_theme=”minimum” video_objectfit=”none” video_poster=”4533″ video_posterfit=”fill” video_title=”Przysiady bułgarskie” video_loop=”true” video_share=”false” video_logo_show=”logotop” video_logo_image=”3054″ video_logo_position=”bottomleft” lightbox_effect=”swipe” lightbox_backlight_choice=”hideit” overlay_background=”rgba(24,24,24,0.3)” overlay_title_back=”rgba(0,0,0,0.4)” margin_bottom=”50″]