Trening z Pauliną Kotficą
"Ćwiczenia z gumą"

Przebieg treningu:

 

  1. Rozgrzewka – 30 min – film z Pawłem Brodziakiem
  2. Zadanie główne2 serie – 30sek ćwiczenia/ 30sek przerwa ( jeśli jest ćwiczenie na jedną nogę to wykonujesz 30 sek lewa noga 30 sek prawa noga i dopiero przerwa )
  3. Po wszystkim zrób 10-15minut rozciągania

Pamiętaj o piciu!

Rozgrzewka – 30 min film z Pawłem Brodziakiem

1. Skip A z taśmą mini band – taśma na stopach noga pracująca nie dotyka ziemi

2. Odwodzenie nogi z taśma – taśma powyżej kostek, jeśli jest za ciężko daj ja powyżej kolan. Całe ciało ustabilizowane pracuje tylko noga.

3. Piesek – taśma powyżej kolan i unosisz nogę do boku

4. Hip Thrust – taśma powyżej kolan, przy podnoszeniu bioder kolana na zewnątrz

5. Deska przodem – podwiń miednice i staraj się wciągnąć brzuch

6. Rowerek – brzuch cały czas napięty nie spiesz się

7. Niedźwiedź – rób to bardzo powoli i staraj się aby cały całe ciało było ustabilizowane i nie ruszaj się. Im wolniej tym lepiej ????

8. Deska bokiem – jeśli z taśma będzie za ciężko, zrób najpierw bez taśmy

+ 10-15minut rozciągania