Trening z Pauliną Kotficą
"Ćwiczenia ze skrzynią"

Przebieg treningu:

 

  1. Rozgrzewka – 30 min – film z Pawłem Brodziakiem
  2. Zadanie główneWykonaj 2 serie ćwiczen – 30 sekund czwiczysz/ 30 sek przerwa. Po serii 2 minuty przerwy.
  3. Po wszystkim zrób 10-15minut rozciągania

Pamiętaj o piciu!

Rozgrzewka – 30 min film z Pawłem Brodziakiem

1. Wskakiwanie na skrzynie – jeśli nie masz żadnej skrzyni możesz wskakiwać na schody. Zacznij od niższej wysokości, później jak będziesz czuł się pewniej skacz wyżej.

2. Podskoki z dotknięciem skrzyni – nie wskakujesz na skrzynie tylko ją dotykasz, staraj się robić to bardzo dynamiczne.

3. Wyskoki – skrzynia nie może być za wysoka ! Wybijaj się w górę

4. Pajace w przód z ciężarkiem – staraj się to robić bardzo dynamicznie, ciężar nie za duży

5. Pajace z ciężarkiem – dynamicznie !!

6. Wyskoki z wyprostowanymi nogami – przy każdym wyskoku staraj się zadzierać palce stóp w górę

7. Zejścia ze skrzyni – jedna noga na skrzyni, drugą nogą dotykasz podłoża i mocno wybijasz się

8. Przysiad na skrzynie na jednej nodze – Może to być krzesło, łóżko zacznij od wyższego przedmiotu. Pamiętaj żeby nie spadać na skrzynie tylko powoli siadać do samego konca nie puszczaj nogi. Siadaj powoli i wstawaj dynamicznie !!!

+ 10-15minut rozciągania