Trening z Pauliną Kotficą
"Ćwiczenia ze skrzynią"

Przebieg treningu:

 

  1. Rozgrzewka – 30 min – film z Pawłem Brodziakiem
  2. Zadanie główneWykonaj 2 serie ćwiczen – 30 sekund czwiczysz/ 30 sek przerwa. Po serii 2 minuty przerwy.
  3. Po wszystkim zrób 10-15minut rozciągania

Pamiętaj o piciu!

Rozgrzewka – 30 min film z Pawłem Brodziakiem

[TS_VCSC_HTML5_Video video_mp4_source=”false” video_mp4_remote=”https://gvttraining.pl/wp-content/uploads/2020/04/30_min_z_p_brodziakiem.mp4″ video_webm_source=”false” video_ogg_source=”false” content_lightbox=”true” video_theme=”minimum” video_objectfit=”none” video_poster=”3722″ video_posterfit=”fill” video_title=”30 min film z Pawłem Brodziakiem” video_fullscreen=”false” video_loop=”true” video_share=”false” video_logo_show=”logotop” video_logo_image=”3054″ lightbox_effect=”swipe” lightbox_backlight_choice=”hideit” overlay_background=”rgba(24,24,24,0.3)” overlay_title_back=”rgba(0,0,0,0.4)”]

1. Wskakiwanie na skrzynie – jeśli nie masz żadnej skrzyni możesz wskakiwać na schody. Zacznij od niższej wysokości, później jak będziesz czuł się pewniej skacz wyżej.

[TS_VCSC_HTML5_Video video_mp4_local=”3744″ video_webm_source=”false” video_ogg_source=”false” content_lightbox=”true” video_theme=”minimum” video_objectfit=”fill” video_poster=”3724″ video_title=”1. Podskoki na skrzynie” video_loop=”true” video_share=”false” video_logo_show=”logotop” video_logo_image=”3054″ lightbox_effect=”swipe” lightbox_backlight_choice=”hideit” overlay_background=”rgba(24,24,24,0.3)” overlay_title_back=”rgba(0,0,0,0.4)”]

2. Podskoki z dotknięciem skrzyni – nie wskakujesz na skrzynie tylko ją dotykasz, staraj się robić to bardzo dynamiczne.

[TS_VCSC_HTML5_Video video_mp4_local=”3745″ video_webm_source=”false” video_ogg_source=”false” content_lightbox=”true” video_theme=”minimum” video_objectfit=”fill” video_poster=”3724″ video_title=”2. Podskoki z dotknięciem skrzyni” video_loop=”true” video_share=”false” video_logo_show=”logotop” video_logo_image=”3054″ lightbox_effect=”swipe” lightbox_backlight_choice=”hideit” overlay_background=”rgba(24,24,24,0.3)” overlay_title_back=”rgba(0,0,0,0.4)”]

3. Wyskoki – skrzynia nie może być za wysoka ! Wybijaj się w górę

[TS_VCSC_HTML5_Video video_mp4_local=”3746″ video_webm_source=”false” video_ogg_source=”false” content_lightbox=”true” video_theme=”minimum” video_objectfit=”fill” video_poster=”3724″ video_title=”3. Wyskoki” video_loop=”true” video_share=”false” video_logo_show=”logotop” video_logo_image=”3054″ lightbox_effect=”swipe” lightbox_backlight_choice=”hideit” overlay_background=”rgba(24,24,24,0.3)” overlay_title_back=”rgba(0,0,0,0.4)”]

4. Pajace w przód z ciężarkiem – staraj się to robić bardzo dynamicznie, ciężar nie za duży

[TS_VCSC_HTML5_Video video_mp4_local=”3747″ video_webm_source=”false” video_ogg_source=”false” content_lightbox=”true” video_theme=”minimum” video_objectfit=”fill” video_poster=”3724″ video_title=”4. Pajac przodem” video_loop=”true” video_share=”false” video_logo_show=”logotop” video_logo_image=”3054″ lightbox_effect=”swipe” lightbox_backlight_choice=”hideit” overlay_background=”rgba(24,24,24,0.3)” overlay_title_back=”rgba(0,0,0,0.4)”]

5. Pajace z ciężarkiem – dynamicznie !!

[TS_VCSC_HTML5_Video video_mp4_local=”3748″ video_webm_source=”false” video_ogg_source=”false” content_lightbox=”true” video_theme=”minimum” video_objectfit=”fill” video_poster=”3724″ video_title=”5. Pajace” video_loop=”true” video_share=”false” video_logo_show=”logotop” video_logo_image=”3054″ lightbox_effect=”swipe” lightbox_backlight_choice=”hideit” overlay_background=”rgba(24,24,24,0.3)” overlay_title_back=”rgba(0,0,0,0.4)”]

6. Wyskoki z wyprostowanymi nogami – przy każdym wyskoku staraj się zadzierać palce stóp w górę

[TS_VCSC_HTML5_Video video_mp4_local=”3749″ video_webm_source=”false” video_ogg_source=”false” content_lightbox=”true” video_theme=”minimum” video_objectfit=”fill” video_poster=”3724″ video_title=”6. Podskoki w wyprostowanymi nogami” video_loop=”true” video_share=”false” video_logo_show=”logotop” video_logo_image=”3054″ lightbox_effect=”swipe” lightbox_backlight_choice=”hideit” overlay_background=”rgba(24,24,24,0.3)” overlay_title_back=”rgba(0,0,0,0.4)”]

7. Zejścia ze skrzyni – jedna noga na skrzyni, drugą nogą dotykasz podłoża i mocno wybijasz się

[TS_VCSC_HTML5_Video video_mp4_local=”3750″ video_webm_source=”false” video_ogg_source=”false” content_lightbox=”true” video_theme=”minimum” video_objectfit=”fill” video_poster=”3724″ video_title=”7. Zejścia ze skrzyni” video_loop=”true” video_share=”false” video_logo_show=”logotop” video_logo_image=”3054″ lightbox_effect=”swipe” lightbox_backlight_choice=”hideit” overlay_background=”rgba(24,24,24,0.3)” overlay_title_back=”rgba(0,0,0,0.4)”]

8. Przysiad na skrzynie na jednej nodze – Może to być krzesło, łóżko zacznij od wyższego przedmiotu. Pamiętaj żeby nie spadać na skrzynie tylko powoli siadać do samego konca nie puszczaj nogi. Siadaj powoli i wstawaj dynamicznie !!!

[TS_VCSC_HTML5_Video video_mp4_local=”3751″ video_webm_source=”false” video_ogg_source=”false” content_lightbox=”true” video_theme=”minimum” video_objectfit=”fill” video_poster=”3724″ video_title=”8. Przysiady na jednej nodze” video_loop=”true” video_share=”false” video_logo_show=”logotop” video_logo_image=”3054″ lightbox_effect=”swipe” lightbox_backlight_choice=”hideit” overlay_background=”rgba(24,24,24,0.3)” overlay_title_back=”rgba(0,0,0,0.4)”]

+ 10-15minut rozciągania