Treningi grupowe

Program zajęć pływackich, biegowych, kolarskich oraz triathlonowych dla początkujących i zaawansowanych sportowców

Zajęcia treningowe odbywają się cały rok i dopasowane są charakterem, intensywnością oraz częstotliwością do potrzeb zawodników w danym okresie sezonu.

  1. Uczestnicy Programu Treningów Grupowych maja możliwość wybrania jednej, dwóch lub trzech dyscyplin sportowych
  2. Cotygodniowo organizowane jest 7 treningów grupowych w tygodniu (w ramach wszystkich dyscyplin)
  3. Treningi prowadzone w dwóch grupach zaawansowania (początkujący i zaawansowani), w ramach 3 dyscyplin sportowych:
    • Pływanie
    • Bieganie
    • Kolarstwo
  4. 2 trening z każdej z trzech dyscyplin w każdym tygodniu, uzupełnione treningiem ogólnorozwojowym, siłownią lub treningiem uzupełniającym w zależności od okresu treningowego
  5. Dla zainteresowanych, treningi w ramach poszczególnych jednostek ukierunkowane są na prace specyficzna dla treningu w triathlonie
  6. Treningi zaprogramowane i prowadzone są przez wyspecjalizowanych trenerów poszczególnych dyscyplin sportowych
  7. Plan treningów dostępny w formie kalendarza
  8. Uczestnicy nie maja możliwości dokonywania zmian w kalendarzu
  9. Kalendarz podporządkowany jest przygotowaniom do wcześniej i odgórnie ustalonych zawodów
  10. Jednostki treningowe rozplanowane z dwumiesięcznym wyprzedzeniem
  11. Treningi dostosowane do warunków atmosferycznych oraz wszystkich innych czynników zewnętrznych
  12. Jednostki treningowe przygotowane i przeprowadzane z myślą o możliwie największym bezpieczeństwie ich uczestników
  13. Sprawny system komunikacji, używany w przypadku nieprzewidzianych zmian w programie

W ramach Programu Treningów Grupowych, trenerzy GVT:

  • Udostępniają i aktualizują ogólny program treningów grupowych z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem – program dostępny jest online (na platformie Training Peaks)
  • Organizują zajęcia grupowe na najwyższym poziomie, zarówno pod względem szkoleniowym jak i pod względem bezpieczeństwa
  • Informują uczestników o ewentualnych zmianach w programie treningowym z możliwie największym wyprzedzeniem
  • Dostosowują zajęcia i program do czynników zewnętrznych (warunki atmosferyczne oraz inne czynniki i ograniczenia

Aktualny program Teningów Grupowych

Tydzień kalendarzowy 40 (21-27.09.2020)

         
Poniedziałek
(21.09.2020)
Wtorek
(22.09.2020)
Środa
(23.09.2020)
Czwartek
(24.09.2020)
Piątek
(25.09.2020)
Sobota
(26.09.2020)
Niedziela
(27.09.2020)
TreningTrening
pływacki

(Ćwiczenia z podziałem na grupy)
Trening kolarski
z "zakładką" biegową

(Zadania dla wszystkich uczestników
zgodnie z planem treningowym)
Trening kolarski
"Z podziałem na
kolarzy i traithlonistów"
Trening biegowy
(ćwiczenia z podziałem na grupy)
Trening kolarski
"Z podziałem na
kolarzy i traithlonistów"
Godzina rozpoczęcia
XX:00
XX:00
XX:00
XX:00
XX:00
Miejsce spotkania
Xxxxxx Xxxxx
Xxxxx XX x,
XX-XXX Xxxxxxx
Xxxxxx Xxxxx
Xxxxx XX x,
XX-XXX Xxxxxxx
Xxxxxx Xxxxx
Xxxxx XX x,
XX-XXX Xxxxxxx
Xxxxxx Xxxxx
Xxxxx XX x,
XX-XXX Xxxxxxx
Xxxxxx Xxxxx
Xxxxx XX x,
XX-XXX Xxxxxxx
Informacje dodatkowe
X,X godz.
z zadaniami
Prowadzacy:
Xxxxxxx Xxxxxxxxx
X,X godz.
z zadaniami
Prowadzacy:
Xxxxxxx Xxxxxxxxx
X,X godz.
z zadaniami
Prowadzacy:
Xxxxxxx Xxxxxxxxx
X,X godz.
z zadaniami
Prowadzacy:
Xxxxxxx Xxxxxxxxx
X,X godz.
z zadaniami
Prowadzacy:
Xxxxxxx Xxxxxxxxx
ZapisyAby otrzymać dostęp
do szczegółowych informacji
dot. jednostek
treningowych:

lub

Aby otrzymać dostęp
do szczegółowych informacji
dot. jednostek
treningowych:

lub

Aby otrzymać dostęp
do szczegółowych informacji
dot. jednostek
treningowych:

lub

Aby otrzymać dostęp
do szczegółowych informacji
dot. jednostek
treningowych:

lub

Aby otrzymać dostęp
do szczegółowych informacji
dot. jednostek
treningowych:

lub